«زیباتر از زندگی» زندگی شهید علم‌الهدی را تصویر می‌کند
کد خبر: 1325005
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

«زیباتر از زندگی» زندگی شهید علم‌الهدی را تصویر می‌کند

گروه هنر: «زیباتر از زندگی» عنوان یک فیلم دفاع مقدسی است که زندگی شهید علم الهدی را تصویر می‌کند.


انسیه شاه‌حسینی، گارگردان فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه این فیلم سینمایی به زودی روی پرده می‌رود، اظهار کرد: این فیلم دفاع مقدسی پروانه نمایش خود را دریافت کرده و قرار است از اواخر آذرماه روانه پرده شود، البته سرگروه و تعداد سالن‌های نمایش این فیلم سینمایی هنوز مشخص نشده است، اما به زودی به نتیجه نهایی در این زمینه دست خواهیم یافت و قرار است در تهران و شهرستان جلوی دوربین رود.



وی افزود: این فیلم سینمایی در جنوب کشور و تهران جلوی دوربین رفت و در آن به زندگی یکی از سرداران هشت سال دفاع مقدس پرداخته شده است؛ توجهی که امیدوارم حداقل بتواند گوشه‌ای از عظمت و طبع بلند این سردار بزرگ را به تصویر کشد.



این کارگردان ادامه داد: این فیلم می‌توانست در شرایط بهتری اکران شود، اما متاسفانه از این دسته تولیدات آن گونه که باید حمایت نمی‌شود، هر چند که دائما شعار حمایت از آثار دفاع مقدسی را از طرف مسئولان می‌شنویم.



شاه حسینی تصریح کرد: کار کردن در ژانر دفاع مقدس تنها دغدغه من نیست، بلکه امال و آرزوهایم در آن نهفته است، زیرا باور دارم این رشادت‌های رزمندگان اسلام بوده هم اکنون برای کشورمان افتخار به همراه آورده است، بنابراین باید با توجه به امکاناتی که این دسته تولیدات در ساخت طلب می‌کنند، باید از آنها حمایت کرد.



این فیلمساز بازیگران این فیلم سینمایی را چنین معرفی کرد: حامد کمیلی، محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن، سیدجواد طاهری از جمله بازیگران «زیباتر از زندگی» هستند که در آن ایفای نقش کردند. «زیباتر از زندگی»، داستان زندگی شهید علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند. این عملیات توسط ارتش در اوایل جنگ در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان انجام شد.



این فیلم که توسط سعید سیدزاده تهیه‌ شده است، توانست در جلوه‌های ویژه میدانی سیمرغ سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جایزه ملی را بگیرد.

captcha