طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 1351971
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

طرح «پیوند مسجد و مدرسه» در کردستان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان با تشریح برنامه‌های هفته وحدت از اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه»، همزمان با آغاز این هفته در سطح مدارس استان خبر داد.


حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: ویژه‌برنامه‌های دینی، تربیتی، فرهنگی و هنری و ایجاد فضای مملو از ارادت به ساحت مقدس پیامبر اعظم‌(ص) و اهل بیت(ع) در مدارس این استان همزمان با هفته وحدت اجرا می‌شود.



وی با تشریح نقش وحدت در موفقیت حاکمیت اسلام برای دانش‌آموزان، افزود: طرح پیوند مسجد و مدرسه، برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت و ماه مولود در مساجد همجوار مدارس با شرکت فعال دانش‌آموزان و فرهنگیان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته وحدت است.



معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان انجام تبلیغات محیطی در سطح واحدهای اداری و آموزشی به مناسبت ولادت پیامبراعظم‌(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، اجرای ویژه برنامه‌های ماه مولود در ادارات و مدارس، مزین کردن سربرگ مکاتبات اداری و اوراق امتحانی دانش‌آموزان به مضامینی در‌خصوص ولادت پیامبر‌(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را از اهم برنامه های آموزش و پرورش به این مناسبت بر‌شمرد.



نریمانی یادآور شد: توزیع شیرینی و شکلات در اولین روز آغاز هفته وحدت، 12 ربیع‌الاول در سطح ادارات و مدارس قبل از برگزاری امتحانات، پخش آهنگ‌های مولودی خوانی در نعت پیامبر اکرم(ص) در سطح مدارس قبل از برگزاری امتحانات و ایجاد فضای شاد و بانشاط با توجه به این مناسبت فرخنده از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در راستای گرامیداشت هفته وحدت است.

captcha