رییس مجلس در همایش«وحدت و بیداری اسلامی» شرکت می‌کند
کد خبر: 1352671
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱
آشوری خبر داد:

رییس مجلس در همایش«وحدت و بیداری اسلامی» شرکت می‌کند

گروه سیاسی: عضو هیئت رییسه و نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در همایش وحدت و بیداری اسلامی در بندرعباس خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، محمد آشوری، عضو هیئت رییسه و نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، بندرخمیر، قشم و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز 18دی در جمع خبرنگاران با اعلام سفر قریب‌الوقوع دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان، اظهار کرد: رییس مجلس از این سفر دو هدف اصلی را دنبال می‌کند.



وی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 5.5ریشتری در بستک، افزود: بازدید از روند امدادرسانی‌ها و بازسازی مناطق زلزله‌زده بستک و دیدار با مردم این منطقه یکی از برنامه‌های دکتر لاریجانی در سفر به هرمزگان است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دکتر لاریجانی همچنین در همایش«وحدت و بیداری اسلامی» که در بندرعباس با حضور جمع کثیری از علمای شیعه و سنی برگزار خواهد شد، حضور می‌یابد.



آشوری ادامه داد: قرار ایت دکتر علی لاریجانی دراین همایش بزرگ بعنوان سخنران ویژه حضور یابد.



نماینده مردم بندرعباس خاطرنشان کرد: این سفر سه شنبه 24 دی‌ماه انجام خواهد شد و مجموعه دیدارها و نشست‌های دیگری نیز در دستور کار این سفر قرار دارد.

captcha