آغاز راهیان نور در مناطق آزاد و خلیج فارس
کد خبر: 1386177
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
سردار فدوی اعلام کرد:

آغاز راهیان نور در مناطق آزاد و خلیج فارس

گروه جهاد و حماسه: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشنواره ملی «سرزمین نور» که شب گذشته، 20 اسفند برگزار شد، از آغاز راهیان نور در مناطق آزاد و خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشنواره ملی «سرزمین نور» که شب گذشته، 20 اسفند برگزار شد، اظهار کرد: وقتی حضور در این سرزمین‌ها توصیف شود، این اطمینان به وجود می‌آید که هم در جنبه یادآوری و ذکر و هم در جنبه تعقل و تدبر به مبانی که بنیانگذار انقلاب بنا نهاده و جانشین خلفش به جلو برده‌اند، نزدیک شده‌ایم.
وی افزود: به تازگی یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی در سوئیس گفته است که «سی و پنج سال است که می‌خواهیم در ایران با یک دولت مواجه شویم، اما در ایران همچنان با یک انقلاب مواجه هستیم. این انقلاب به لحاظ مبانی که حضرت امام(ره) بیان کرد و خون‌هایی که به پای آن ریخته شد، باقی است و باقی‌ می‌ماند و به حکومت حضرت ولی عصر(عج) وصل می‌شود.
سردار فدوی به جنبه‌های معنوی و احساسی راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: اگر بتوان به راز دل یک شهید پی برد کفایت می‌کند که فرد از معنویتی که آن شهید برخوردار بوده است بهره‌مند شود.
این مقام مسئول درباره ضرورت تبیین دفاع مقدس گفت: دست‌اندرکاران و تمام مسئولان باید همه آنچه که در جنگ و بعد از جنگ بر ما گذشته است را به صورتی تبیین کنند که هیچ کس در هیچ جای دنیا نتواند به آن خدشه وارد کند. یکی از نشان‌های این تبیین آن است که حالتی برای انسان در این سرزمین پیدا می‌شود که در بازگشت از این سرزمین نیز همراه انسان باشد و در راستای آن، فرد تلاش می‌کند تا بر مبانی انقلاب اسلامی و سیره رزمندگان دفاع مقدس پایبند باشد.
وی عنوان کرد: از سال آینده راهیان نور مناطق آزاد و خلیج فارس هم آغاز می‌شود؛ هر چند به لحاظ شرایط دریا، راهیان نور آن مناطق نمی‌تواند وسعت داشته باشد، اما می‌توان مبانی را که با توجه به آن طی سی و پنج سال گذشته، انقلاب را حفظ کرده‌ایم نشان دهیم.
وی به حدیث «المومن کل شی و الکافر لاشی» اشاره کرد و گفت: برای کافران موجودیتی قائل نیستیم و با قوت کامل از انقلاب پاسداری می‌کنیم.

captcha