حفظ حرمت و جایگاه شهدا یک وظیفه همگانی است
کد خبر: 1387774
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

حفظ حرمت و جایگاه شهدا یک وظیفه همگانی است

گروه اجتماعی: مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های انقلاب هستند، گفت: حفظ حرمت و جایگاه شهدا یک وظیفه همگانی است.

به گرازش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد‌صادق وجدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران راه و شهرسازی که امروز، 25 اسفند با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات این اداره‌کل در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تکریم شهدا، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران کار شخص یا گروه و قشر خاصی نیست بلکه این یک وظیفه همگانی است و همه وظیفه داریم در راستای تکریم از شهدا و خانواده‌های ایثارگران تلاش کنیم.
وی افزود: همت و عزم بلند شهدای انقلاب و چهار شهید محیط‌بان استان‌، به ما یاد داده است که در راه انجام وظایف همچون گذشته محکم و استوار در جهت حفظ و پاسداری از محیط‌زیست میهن عزیزمان گام برداریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان عنوان کرد: همه پیشرفت‌های کنونی کشور به برکت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاصل شده است و فعالیت بیشتر در این زمینه برکات فراوانی را نصیب ایران اسلامی می‌کند.
وی اعلام کرد: آزادی، عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خود پاک شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، پس تکلیف همه ما این است که راه شهدا را با تمام وجود در لبیک به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه دهیم.
وجدی در ادامه با بیان فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد: پرسنل این اداره با روحیه جهادی و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت ازخودگذشتگی در ارائه خدمت بی‌منت به مردم استان نهایت تلاش را می‌کنند.
وی با اشاره به مسکن مهر در استان عنوان کرد: در دو سال گذشته در کردستان 14هزار واحد مسکن مهر به ارزش 600میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در پایان یادآور شد: همچنین پنج هزار واحد دیگر نیز در استان آماده می‌شود که از این واحدها تعدادی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران واگذار می‌شود.
یادآور می‌شود، از این 41 نفر 27 نفر از خانواده شهدا و 14 نفر از ایثارگران شاغل در این اداره‌کل راه و شهرسازی هستند که با هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

captcha