برگزاری جلسه شورای کارشناسی طرح ارزیابی حافظان قرآن
کد خبر: 1397941
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

برگزاری جلسه شورای کارشناسی طرح ارزیابی حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین جلسه از دوره سوم شورای کارشناسی و تخصصی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین جلسه از دوره سوم شورای کارشناسی و تخصصی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم؛ چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه در سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه که در مجموع چهل و سومین جلسه شورای کارشناسی و تخصصی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است؛ مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، مهدی سیف، نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، احمد زرنگار، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدمهدی بحرالعلوم، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و... برگزار خواهد شد.
در چهل و سومین جلسه شورای کارشناسی و تخصصی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، بررسی سوابق 10 ساله راه‌یافتگان به مرحله چهارم هشتمین دوره طرح دنبال می‌شود.
همچنین بررسی آیین‌نامه اعطای مدرک افتخاری درجه یک به اساتید حفظ قرآن از دیگر سرفصل‌هایی است که در جلسه شورای کارشناسی و تخصصی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن مورد توجه قرار می‌گیرد.

captcha