دیدار کارشناسان قرآنی و مسئولان دارالقرآن‌ها با آیت‌الله جوادی آملی
کد خبر: 1398657
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

دیدار کارشناسان قرآنی و مسئولان دارالقرآن‌ها با آیت‌الله جوادی آملی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دیدار مسئولان سازمان دارالقرآن‌الکریم، کارشناسان قرآنی و مسئولان دارالقرآن‌های سراسر کشور با آیت‌الله جوادی آملی شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه پس از نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن‌الکریم از پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار می‌شود که همزمان با برگزاری این نشست، مسئولان سازمان دارالقرآن، کارشناسان قرآنی و مسئولان دارالقران‌های سراسر کشور به دیدار آیت‌الله جوادی آملی می‌روند.
بر اساس این گزارش، دیدار مسئولان و کارشناسان قرآنی دارالقرآن با آیت‌الله جوادی آملی روز شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه، پس از نماز ظهر و عصر در دفتر آیت‌الله جوادی آملی برگزار خواهد شد که مسئولان و کارشناسان قرآنی از رهنمودهای این مرجع تقلید استفاده می‌کنند.
در نشست دوسالانه سازمان دارالقرآن الکریم که مراسم افتتاحیه آن جمعه، پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، بیش از 250 نفر از کارشناسان قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولان دارالقرآن‌های استان‌ها و... حضور خواهند داشت.
تبیین و تشریح برنامه‌های موسسات قرآنی ـ مردمی برای سال 93، پیگیری فعالیت‌ها موسسات قرآنی ـ مردمی برای تحقق شعار سال 93 «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و برنامه‌ریزی به منظور اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های موسسات قرآنی ـ مردمی از جمله مباحثی است که در گردهمایی مدیرعاملان اتحادیه‌های قرآنی ـ مردمی دنبال می‌شود.
همچنین در نشست دوسالانه کارشناسان و مدیران قرآنی سازمان دارالقرآن‌، علاوه بر تبیین و تشریح برنامه‌های سازمان دارالقرآن به ویژه به منظور تحقق شعار سال جاری که با محوریت اقتصاد و فرهنگ است، جدید‌ترین محصولات سازمان دارالقرآن نیز به نمایش گذاشته می‌شود و طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت همزمان در اختیار کارشناسان و مسئولان قرآنی سازمان دارالقرآن‌ قرار می‌گیرد.

captcha