مهلت ارسال مقالات به دومین کنگره اخلاق پرستاری تمدید شد
کد خبر: 1398898
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مهلت ارسال مقالات به دومین کنگره اخلاق پرستاری تمدید شد

گروه سلامت: مهلت ارسال مقالات به دومین کنگره اخلاق پرستاری تا 10 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به دنبال تغییر تاریخ برگزاری کنگره دو روزه اخلاق پرستاری از 24 و 25 اردیبهشت به هفتم و هشتم خرداد‌ ماه و استقبال متقاضیان برای ارسال مقالات، مقرر شده که مهلت ارسال مقالات به این کنگره نیز از 30 فروردین به 10 اردیبهشت ما تغییر کند.
دومین کنگره اخلاق پرستاری، گرامیداشت مقام حضرت زینب کبری(س) اسوه اخلاق با محورهای اخلاق پرستاری و سلامت معنوی، کدهای اخلاقی پرستاری، اخلاق در آموزش پرستاری، اخلاق در پژوهش‌های پرستاری، اخلاق در مدیریت پرستاری، اخلاق در ارائه خدمات پرستاری و ارتباطات انسانی (کرامت مددجویان) در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
این کنگره برای کادر پرستاری دارای امتیاز بازآموزی بوده و برای اعضای هیئت علمی نیز دارای امتیاز فرهنگی است و متقاضیان برای ثبت نام در کنگره می‌توانند به سایت http://hamayesh.parastari.org مراجعه کنند.

براساس گزارش ایکنا، این کنگره دو روزه با مشارکت سازمان نظام پرستاری، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هفتم و هشتم خرداد‌ماه در سالن دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

captcha