مسابقات قرآنی شرکت گاز مازندران برگزار شد
کد خبر: 1401870
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
امروز؛

مسابقات قرآنی شرکت گاز مازندران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با حضور 211 متسابق قرآنی مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان گاز مازندران عصر امروز دهم اردیبهشت‌ماه 93 در شرکت گاز مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، محسن عرب مقصودی، رئیس ستاد قرآنی و مدیرعامل شرکت گاز مازندران امروز دهم اردیبهشت‌ماه 93 در افتتاحیه مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان گاز مازندران، با تبریک ولادت با سعادت امام محمدباقر(ع) گفت: این مسابقات با حضور 211 متسابق و با هدف انس فرزندان با قرآن و نهج البلاغه برگزار می‌شود که انشاا... به برکت آن، قرآن کریم هدایتگر و روشنی‌بخش کانون گرم خانواده‌ها باشد.

وی با اشاره به مزین شدن امسال به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: قطعاً با روحیه جهادی که در مجموعه مدیران ارشد گاز مازندران حاکم است، همچون گذشته بر ترویج مسائل فرهنگی در سازمان اهتمام ویژه‌ای خواهیم کرد.

عرب مقصودی همچنین موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دشمن سعی در استحاله فرهنگی جوانان ایران اسلامی دارد که به لطف خداوند متعال این نقشه دشمن با استقبالی که از فعالیت‌های قرآنی در کشور انجام می‌شود دشمن را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم نشر و بسط فرهنگ قرآنی در شرکت گاز مازندران، افزود: امروز قرآن کریم به برکت انقلاب اسلامی از انزوا به متن زندگی مردم آمده و که نیاز است برای این مهم تدابیر بهتری اندیشیده شود چرا که قرآن و ائمه هدی راه رسیدن به قله فلاح، رستگاری و سعادت خواهند بود.

در ادامه سید حمزه عمادی، دبیر ستاد قرآنی و فرمانده بسیج شرکت گاز استان در جمع اعضای هیات مدیره، روئسای ستادی و فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران گفت: هجدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران در مرحله مقدماتی در حال برگزاری است که این مسابقات امسال با رشد 62 درصدی داشته و بیش از 200 نفر شرکت کننده در مقاطع مختلف تحصیلی از آن استقبال کردند.

وی با تقدیر از حضور پرشور فرزندان کارکنان گاز مازندران در این دوره از مسابقات، افزود: نفرات برتر این دوره به مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ این مسابقه با حضور جعفر سلیم‌زاده به عنوان ناظر ویژه شرکت ملی گاز ایران  و با قرائت قرآن کریم توسط استاد عالیشاه قاری بین‌المللی قرآن کریم و با اجرای گروه تواشیح بنی‌فاطمه شهرستان ساری برگزار شد.

captcha