نواهایی با موضوع شاهچراغ(ع) جهت آوای انتظار تولید شد
کد خبر: 1408399
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

نواهایی با موضوع شاهچراغ(ع) جهت آوای انتظار تولید شد

گروه اجتماعی:‌ نواهایی با موضوع حضرت شاهچراغ(ع) برای آوای انتظار و زنگ تلفن‌های همراه توسط روابط عمومی آستان احمدی و محمدی(ع) تولید شد.

به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور، رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر یکشنبه، 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت:‌ برای نخستین بار آهنگ‌های پیشواز همراه اول و ایرانسل شامل  آهنگ و اشعار و مولودی‌هایی در خصوص حضرت احمدبن موسی و محمدبن موسی(ع) در این آستان مقدس تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به سلایق و علایق مخاطبان این امامزاده جلیل‌القدر هم‌اکنون 9 آیتم تهیه و بر روی سیستم پیشواز اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بارگذاری شده است.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه این آستان مقدس در نظر دارد هر ماه 5 آیتم جدید تولید و ارائه کند، گفت:‌ با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری کارگروهی در جهت ایجاد بستر فرهنگی در فضای ارتباطات ایجاد و به‌زودی اقدامات نوآورانه‌ای در حرم شاهچراغ(ع) سومین حرم اهل بیت(ع) به ثمر خواهد نشست.
وی در ادامه از تمامی صاحب‌نظران فرهنگی دعوت کرد تا با ارائه طرح‌های خود به کارگروه توسعه فرهنگی حرم گام‌های مؤثری در همین راستا بردارند.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://shahecheragh.ir آهنگ پیشواز و زنگ تلفن‌های همراه را انتخاب کنند.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان اپراتور همراه اول به منظور فعال‌سازی آوای پیشواز می‌توانند کد آهنگ مورد نظر را به‌صورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ و مشترکان ایرانسل نیز کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنند.

captcha