اعلام برنامه‌های جنبی شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 1408536
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

اعلام برنامه‌های جنبی شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه‌های جنبی شرکت‌کنندگان در سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن؛ کریم باقری، مسئول کمیته هماهنگی امور متسابقین با اشاره به علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان برای آشنایی با زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: شرکت‌کنندگان سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، همزمان با برگزاری مسابقات قرآنی، از بیت حضرت امام(ره) در حسینیه جماران بازدید می‌‌کنند.

وی گفت: طبق روال همه ساله و به منظور ادای احترام شرکت‌کنندگان به بنیانگذار جمهوری اسلامی، زیارت حرم مطهر امام خمینی(ره) در طول برگزاری سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن پیش‌بینی شده است.

مسئول کمیته امور متسابقین با یادآوری رشادت‌های رزمندگان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی با رژیم بعثی صدام، بیان کرد: در این راستا، برای آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بازدید از موزه دفاع مقدس در تهران در برنامه‌‌های شرکت‌کنندگان در سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گنجانده شده است.

باقری بازدید شرکت‌کنندگان از کارخانه سایپا و برج میلاد به عنوان نمادهای فناوری جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه‌های پیش‌‌بینی شده در سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عنوان کرد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۳
0
0
سایپا به عنوان نماد فناوری ملی؟
پژوهشگاه رویان ارتباط بیشتری داشت
captcha