راهپیمایی روز جهانی قدس؛ پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 1428080
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

راهپیمایی روز جهانی قدس؛ پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دور جدید حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطع به ددمنشی‌های این رژیم جعلی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز، 19 تیر در جلسه ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، این روز را یکی از یادگارهای مهم امام راحل برای تمامی مسلمانان جهان یاد کرد و افزود: روز قدس باید به بهترین شکل ممکن جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشته شود.
وی با تأکید بر این که استکبار جهانی هیچ‎گاه از دشمنی و غرض‌ورزی با نظام جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارد، یادآور شد: اگر امروز پرونده هسته‌ای بهانه مخالفت و ضربه زدن به نظام قرار گرفته است، بی‌تردید با حل و فصل این موضوع مباحث دیگری همچون حقوق بشر و حقوق زنان دستاویز خواهد شد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی تکیه به مردم را راهکار مناسب و اصلی برای برون‌رفت کشور از مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: امروز در وضعیت بسیار حساس و ویژه تاریخی قرار داریم و حضور مردم در صحنه ضروری است.
وی همگرایی و انسجام بین گروه‌ها و سلایق مختلف را از جمله زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور خواند و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام، اظهار کرد: باید تمام سلایق فکری و سیاسی در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کنند و توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان را سرلوحه و محور فعالیت‌های خود قرار دهند.

captcha