معرفی آثار بوستان کتاب با موضوع قدس، فلسطین و صهیونیسم
کد خبر: 1432250
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

معرفی آثار بوستان کتاب با موضوع قدس، فلسطین و صهیونیسم

گروه جهاد و حماسه: بوستان کتاب تاکنون ۹ اثر با موضوع قدس، فلسطین، یهود و صهیونیسم منتشر کرده است که «بن‌مایه‌های دینی و تاریخی صهیونیزم»، «پیروزی ۲۰۰۶ حماس و چشم‌انداز آینده» و «تأثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی» از جمله این آثار هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بوستان کتاب از موسساتی است که علاوه بر نشر کتب دینی، به چاپ آثار مختلف با رویکردهای جهان امروز نیز همت گماشته است. با قرارگیری در آستانه روز قدس، در ذیل عناوین آثاری را که با رویکرد قدس، فلسطین، یهود و صهیونیسم منتشر شده‌اند، ارائه کرده‌ایم.
«بن‌مایه‌های دینی و تاریخی صهیونیزم» اثر سمیه خزایی با رویکرد اندیشه و جریان‌شناسی سیاسی، «پیروزی 2006 حماس و چشم‌انداز آینده» به قلم عبدالله کرمی با رویکرد سیاسی و «تاثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی» اثر عبدالوهاب المسیری و ترجمه احمد کریمیان با رویکرد اندیشه سیاسی از آثاری هستند که مؤسسه بوستان کتاب با موضوع قدس، فلسطین، یهود و صیونیسم منتشر کرده است.
آثاری همچون «چالش سنت و مدرنیته در لبنان و سوریه» به قلم محمدعلی میرعلی با رویکرد اندیشه و جریان‌شناسی سیاسی، «سرگذشت فلسطین» اثر اکرم زعیتر و ترجمه و تحقیق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و «سقوط اسرائیل» نیز به قلم مهدی حمدالفتلاوی و ترجمه محمدباقر ذوالقدر از دیگر آثاری هستند که به این مناسبت چاپ شده‌اند.
«غزه در حصار: گزارش از غزه در ایام محاصره» اثر مرکز مطالعات و رایزنی‌های زیتونهیبروت با تحقیق احمد کریمیان و «فلسطین» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی و «یهود و صیونیزم» اثر احمد کریمیان از دیگر آثار مرتبط با این حوزه به شمار می‌روند.

captcha