غزه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 1433993
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

غزه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

گروه سیاسی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس غزه را خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: هر فردی می‌تواند در حد توان خود اگر چه اندک به مردم فلسطین کمک کند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز، پنجم مرداد در حاشیه بازدید از هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه وظیفه انسانی، ملی و اسلامی هر فردی است.



وی از مردم خراسان جنوبی خواست با حضور در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر با کمک‌های نقدی و انسان‌دوستانه خود به یاری مظلومان بشتابند.



مراد هاشم‌زهی، منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نیز در خصوص وضعیت مردم بی‌دفاع غزه با بیان اینکه هلال احمر هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی به مردم غزه پیگیری وی‍ژه‌ای دارد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی وحشی‌گری را به اوج خود رسانده و حتی بیمارستان‌ها و پزشکان را نیز مورد هدف خود قرار داده است. باید همه دست به دست هم داده و جلوی وحشی‌گری‌های آنها را بگیریم تا از آمار شهدای خردسال غزه کم کنیم.



وی با بیان اینکه امروزه کانون توجه تمام مردم دنیا باید به مردم مظلوم غزه است، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز به‌عنوان یک کشور همسایه از کمک به این مردم بی‌دفاع دریغ نخواهد کرد.

captcha