تفکر بسیجی محدود به سازمان و یا شخص خاصی نیست
کد خبر: 1442562
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
سردار ریحانی:

تفکر بسیجی محدود به سازمان و یا شخص خاصی نیست

گروه سیاسی: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تفکر بسیجی را برگرفته از تفکر عاشورایی دانست و گفت: تفکر بسیجی محدود به سازمان و یا شخص خاصی نیست و همه مردم می‌توانند جزو این تفکر باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، روز گذشته، اول شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه هرسین، با اشاره به اینکه تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است، گفت: براساس تفکر بسیجی بود که در دوران دفاع مقدس و در همه چالش‌های فرا روی آن و با وجود همه دسیسه‌های دشمن، سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) یک تفکر و فرهنگ را برای ما به ارمغان آورد تا هیچ قدرت استکباری در جهان جرأت تهدید این کشور را نداشته باشد.

سردار ریحانی با اشاره به این‌که تفکر بسیجی محدود به سازمان و یا شخص خاصی نیست، اظهار کرد: همه مردم می‌توانند جزو این تفکر باشند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی، ابهت شرق و غرب را شکست و چون آن‌ها نتوانستند رفتار ما را تغییر دهند جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما به لطف خداوند در این دفاع سربلند بیرون آمدیم زیرا امام(ره) به ما آموخت که اگر براساس دین خدا عمل کنیم و براعتقادات خود محکم بمانیم سربلند خواهیم بود.

براساس این گزارش، در این مراسم از سرهنگ محسن نجفی تجلیل شد و سرهنگ سعید بهشتی‌راد به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه هرسین معرفی شد.

captcha