امر به معروف و نهی از منکر؛ وظیفه فراموش‌شده جامعه
کد خبر: 1446634
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

امر به معروف و نهی از منکر؛ وظیفه فراموش‌شده جامعه

گروه اجتماعی: مشاور فرهنگی شهردار کرمانشاه اظهار کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فراموش شده‌ای است که جالی خالی آن را در جامعه حس می‌کنیم.

حجت‌‌الاسلام و‌المسلمین هادی کماسی، مشاور فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه با ابراز تأسف از فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فراموش شده‌ای است که جالی خالی آن را در جامعه حس می‌کنیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در آغاز پیروزی انقلاب توجه ویژه‌‌ای به امر به معروف و نهی از منکر داشت و شورای عالی انقلاب را دعوت به برنامه‌ریزی در این باره کرد و در قانون اساسی نیز درج شد.

مشاور شهردار کرمانشاه تصریح کرد: احیای امر به معروف بزرگترین خدمت به اسلام است که اجر بالایی دارد. شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه در راستای رعایت حقوق شهروندی اقدام به برگزاری مسابقه‌ای ویژه رانندگان تاکسی و اتوبوس استان کرمانشاه کرده است.

وی در پایان افزود: این مسابقه در قالب 20 سؤال از کتاب احکام و آداب تاکسیرانی نوشته مهدی رفیعی طراحی شده و علاقه‌مندان تا دوم مهر سال جاری می‌توانند اقدام به پاسخگویی سؤالات کرده و با ارسال آن از طریق پست و یا تحویل آن به‌صورت حضوری به دبیرخانه شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر، در مسابقه شرکت کنند.

captcha