ادعای مقابله استکبار با داعش به دلیل کم‌کردن فشارهای بین‌المللی است
کد خبر: 1449340
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
حجت‌الاسلام خانلری:

ادعای مقابله استکبار با داعش به دلیل کم‌کردن فشارهای بین‌المللی است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به شکل‌گیری گروهک‌های تروریستی به‌واسطه کشورهای استکباری، گفت: یکی از دلایل ادعای مقابله کشورهای استکباری با گروهک‌های تروریستی نظیر داعش، کم‌کردن فشارهای بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد خانلری، امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته این شهر، با اشاره به شکل‌گیری گروهک‌های تروریستی با حمایت کشورهای استکباری نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و همچنین عربستان، گفت: شکل‌گیری این گروه‌ها برای به ناامنی کشاندن دنیا و به جان هم انداختن مسلمانان بود.

وی فکر مقابله با این گروه‌ها از جانب کشورهای استکباری را صوری دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل ادعای مقابله کشورهای استکباری با گروهک‌های تروریستی نظیر داعش، کم‌کردن فشارهای بین‌المللی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه به عمل جراحی موفقیت‌آمیز رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: الحمدالله معظم له در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی در ادامه به روز سینما نیز اشاره کرد و افزود: سینما و هنر دو ابزار بسیار خوب برای تقویت فرهنگ هستند و تا زمانی که در خدمت فرهنگ اسلامی باشند می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

حجت‌الاسلام خانلری در پایان به فرارسیدن موسم حج اشاره کرد و قبولی عبادات و اعمال زوار بیت‌الله‌الحرام را از خداوند برای آنان آرزو کرد.

captcha