اعلام بخش‌های بیست‌ونهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 1449784
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

اعلام بخش‌های بیست‌ونهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: بخش‌ها و رشته‌های بیست‌و‌نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد.

فاطمه رضایی، دبیر بیست‌ونهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: با تصویب شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، بیست‌ونهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان با شش بخش شفاهی، کتبی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیست‌و‌نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در 32 رشته به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود، گفت: در بخش شفاهی رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، دعاخوانی، مداحی، اذان و قرائت نماز و آئین‌ سخنوری پیش‌بینی شده است.
رضایی درباره سایر بخش‌ها گفت: در بخش کتبی، رشته‌های‌ آشنایی با مفاهیم قرآنی، قرآن‌شناسی، آشنایی با احادیث و ادعیه، ترجمه و مفردات قرآنی، احکام و سیره معصومین(ع) در نظر گرفته شده است.
مدیر کل فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه پیام نور ادامه داد: در بخش فناوری نیز وبلاگ‌نویسی و نرم‌افزار و در بخش هنری نیز خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکاسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت، پویانمایی، طراحی پوستر و تذهیب مورد توجه قرار گرفته است.
دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اظهار کرد: در بخش ادبی نیز رشته‌های فیلم‌نامه‌نویسی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی و در بخش پژوهشی نیز رشته مقاله، پیش‌بینی شده است.
رضایی در پایان با بیان اینکه در انتخاب داوران رشته‌های مختلف دقت زیادی صورت گرفته است، گفت: همچنین شاخص‌های ارزیابی رشته‌های مختلف در این جشنواره را تنظیم کرده‌ایم که این شاخص‌ها و ضوابط به صورت کتابچه‌ای تدوین شده است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
[جعفری
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۳
0
0
باسلام وعرض خدا قوت در دانشگاه پیام نور اقدام زیبایی در خصوص وجود بخش اساتید وکارکنان دانشگاه درتامرحله کشوری وجود دارد که جا دارد در مرحله ملی نیز تداوم داشته باشد
captcha