امکان نشر معارف اسلامی در تمامی ابزارهای فضای مجازی وجود دارد
کد خبر: 1450367
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
علی کوثری:

امکان نشر معارف اسلامی در تمامی ابزارهای فضای مجازی وجود دارد

گروه فضای مجازی: فرمانده ناحیه مقاومت ولی عصر(عج) سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: مهم این است که مبنا و منابعی که در فضای مجازی استفاده می‌شود، مشخص و مدون باشد؛ در تمامی ابزارهای فضای مجازی، امکان نشر معارف دینی و اسلامی وجود دارد.

سردار علی‌ کوثری، فرمانده ناحیه مقاومت ولی عصر(عج) سپاه محمد رسول الله(ص)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ترویج فرهنگ و معارف دینی در فضای مجازی اظهار کرد: همه توفیقات و داشته‌های ما از معارفی است که میراث رسیده از ائمه طاهرین(ع) است. مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان در چند سال گذشته فرمودند: اندیشه و مطالعه‌تان را محدود به فضای مجازی، نشریات و مطبوعات نکنید بلکه با مطالعه کتب دینی و معارفی ابعاد معارفی و معرفتی خودتان را تقویت کنید.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های اصلی ترویج این معارف و بالابردن سطح تولیدات مذهبی و دینی و عقیدتی و معرفتی در فضای مجازی مطالعه کتب دینی و بهره‌برداری از این آثار است.

فرمانده ناحیه مقاومت ولی عصر(عج) سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: ترویج آثار در بسترهای مختلفی امکان‌پذیر است و هر یک از ابزارها مخاطبان خود را دارد چراکه مخاطب روزنامه کمتر در فضای مجازی سیر می‌کند و یا مخاطبان نرم‌افزارهای تحت وب به مراتب کمتر از شبکه‌های اجتماعی PC استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: مهم این است که مبنا و منابعی که در فضای مجازی استفاده می‌شود، مشخص و مدون باشد. در تمامی ابزارهای فضای مجازی، امکان نشر معارف دینی و اسلامی وجود دارد اما قطعا نشر این‌ها در قالب گروه‌های خاص اثر ویژه و تربیتی خاصی می‌تواند داشته باشد.
سردار کوثری اظهار کرد: سپاه به ویژه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در بخش فضای مجازی، عرصه‌های متفاوتی را پیش روی خودش دارد که با ترویج مفاهیم دینی در عرصه فضای مجازی به دنبال بهینه‌سازی این فضاست.

وی بیان کرد: سپاه دسته‌بندی و کارهای شبکه‌ای بیشتری انجام داده که به مرور زمان نتایج این آثار مشاهده خواهد شد.

captcha