مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ کتاب سال دانشجویی تمدید شد
کد خبر: 1451001
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ کتاب سال دانشجویی تمدید شد

گروه ادب: مهلت ارسال آثار به بیستمین ویکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و پنجمین دوره کتاب سال قرآنی دانشجویان تا ۳۱شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و دبیرخانه جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی که در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود، تا ۳۱شهریورماه تمدید شد.
در بخش اصلی آثار دانشجویان در همه رشته‌ها اعم از گروه علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه آثار منتشرشده با موضوعات «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به مناسبت نام‌گذاری سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری، علوم قرآنی، اشتغال و کارآفرینی و گردشگری در معرض داوری قرار می‌گیرند.
شرایط شرکت در این فراخوان ضروری بودن هم‌زمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشرشده و ارسال دو جلد از آنها که در سال‌های 91، 92 یا 93 انتشار یافته، است. کتاب‌های قرآنی نیز باید از سال 90 به بعد منتشر شده باشند و در بخش ترجمه کتاب، مترجم باید کپی متن اصلی اثر را نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، ناشران می‌توانند آثار دانشجویی را به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته‌اند، تقدیر می‌شود.
ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.isba.ir انجام می‌شود. ارسال دو جلد از اصل اثر به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ضروری است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران – خیابان انقلاب - خیابان فخررازی - خیابان شهدای ژاندارمری - پلاک 72 صندوق پستی 13145-1163 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و با شماره تلفن 66952727 تماس بگیرند.

captcha