2 پایان‌نامه در حوزه اقتصاد اسلامی دفاع می‌شود
کد خبر: 1453278
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
در دانشگاه علوم اقتصادی؛

2 پایان‌نامه در حوزه اقتصاد اسلامی دفاع می‌شود

گروه اقتصاد: دو پایان‌نامه «تأثیر سبک زندگی بر الگوی مصرف برق بخش خانگی در نظریه اقتصاد اسلامی» و «نظریه خُرد در اقتصاد اسلامی و برآورد نقش آن در کاهش فقر در ایران» در دانشگاه علوم اقتصادی دفاع می‌شوند.

صادق هدایتی، کارشناس رشته اقتصاد اسلامی دانشگاه علوم اقتصادی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از برگزاری دو پایان‌نامه در حوزه اقتصاد اسلامی در این دانشگاه خبر داد و گفت: جلسه دفاع از پایان‌نامه «تأثیر سبک زندگی بر الگوی مصرف برق بخش خانگی در نظریه اقتصاد اسلامی بین سال‌های 79 تا 89» که توسط راحله محمدپور و به راهنمایی مهدی صادقی‌شاهدانی نگاشته شده است روز یکشنبه، 6 مهر، ساعت  13:30 برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین پایان‌نامه سحر نیازخانی با عنوان «نظریه خُرد در اقتصاد اسلامی و برآورد نقش آن در کاهش فقر در ایران، طی سال‌های 1380 تا 1389» که به راهنمایی مهدی عسکری نگاشته شده است در همین روز و در ساعت 10 صبح در دانشگاه علوم اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

هدایتی اظهار کرد: جلسه دفاع از این پایان‌نامه‌ها در ساختمان دانشکده اقتصاد دانشگاه علوم اقتصادی، واقع در خیابان طالقانی، بین خیابان بهار و سه‌راه شریعتی، کوچه جهان، بن بست اول، شماره 1 برگزار می‌شود.

captcha