کشورهای استعمارگر مدعی مبارزه با تروریسم هستند
کد خبر: 1454877
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
سردار عظیمی:

کشورهای استعمارگر مدعی مبارزه با تروریسم هستند

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور ادعای مبارزه با تروریسم از جانب کشورهای استعمارگر را به یک نمایش تشبیه کرد و گفت: کشورهای استعمارگر مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار محمدنظرعظیمی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور صبح امروز یکشنبه، 6 مهرماه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، ادعای مبارزه با تروریسم از جانب کشورهای استعمارگر را به یک نمایش تشبیه کرد.

وی با اشاره به این مطلب که گروهک تروریستی داعش سازماندهی شده از سوی رژیم صهونیستی و کشورهای استعمارگر به سرکردگی آمریکاست، افزود: در حالی این گروهک تروریستی با حمایت آمریکا و سایر کشورهای استعمارگر قدرت یافت که امروز خود آن‌ها مدعی مبارزه با چنین گروهکی هستند.

سردارعظیمی در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: مواضع داعش در حالی مورد هدف قرار می‌گیرد که خالی از افراد گروهک داعش است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور با گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا، گفت: وجود عزم و اراده قوی میان رزمندگان و داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری باعث شد تا با دستان خالی به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفته و در نهایت پیروز میدان نیز لقب بگیرند.

سردار عظیمی با اشاره به اینکه دشمنان با هدف ساقط کردن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفتند تا به هدف خود برسند، اظهار کرد: اراده پولادین رزمندگان باعث شد تا چیزی جز حقارت و خواری نصیبشان نشود.

captcha