مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی کاشانی برگزار شد
کد خبر: 1461910
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی کاشانی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی کاشانی یکشنبه شب ۲۷ مهر با حضور مراجع تقلید، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) این مراسم با حضور آیات ناصر مکارم شیرازی، جوادی آملی، حسین نوری همدانی، سیدموسی شبیری زنجانی و سیدمحمدعلی علوی گرگانی برگزار شد.

همچنین آیات ابراهیم امینی، محمد امامی کاشانی، مرتضی مقتدایی، سید هاشم حسینی بوشهری در این مراسم حضور داشتند و با نثار فاتحه و قرائت قرآن یاد آن مرحوم را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما، استاندار و شهردار قم، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم کاشان نیز حضور داشتند.

آیت‌الله سیدمحمد ابطحی کاشانی روز جمعه 25 مهرماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج بیماری در سن 84 سالگی و بر اثر ایست قلبی در شهر مقدس قم دارفانی را وداع گفت.

پیکر این عالم ربانی صبح یکشنبه 27 مهر ماه پس از تشییع به دست شاگردان مکتب امام صادق(ع) از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اقامه نماز بر پیکر ایشان از سوی حضرت آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

captcha