برگزاری کلاس قرآن برای پرسنل شهرداری و تربیت بدنی تهران
کد خبر: 1461985
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

برگزاری کلاس قرآن برای پرسنل شهرداری و تربیت بدنی تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی راه رستگاری تهران، آموزش قرآنی پرسنل شهرداری منطقه ۱۲ تهران و تربیت‌ بدنی را برعهده گرفت.

مرتضی قدیمی، مدیر مؤسسه قرآنی راه رستگاری تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: این مؤسسه در هر ترم به طور میانگین بالغ بر 300 قرآن‌‌آموز را تحت پوشش خود قرار داده و آنان را با آموزه‌های دینی و قرآنی آشنا می‌کند.

وی افزود: این مؤسسه تلاش دارد با انعقاد قراردادهایی با نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی کلاس‌های آموزش قرآن را در رشته‌های مختلف برای آنان برگزار کند.

قدیمی ابراز کرد: در حال حاضر آموزش پرسنل شهرداری منطقه 12  تهران و اداره کل تربیت بدنی تهران بزرگ را این مؤسسه برعهده داشته و هفته‌ای سه جلسه آموزشی را برای کارکنان این نهادها دایر و پس از هر دوره گواهی پایان دوره به آنان اهدا می‌کند.

کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی اولین قدم آموزش قرآن

مدیر مؤسسه قرآنی راه رستگاری تهران اشاره کرد: مؤسسه قرآنی راه رستگاری با برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی به عنوان اولین قدم آموزش قرآن تاکنون بالغ بر هشت هزار نفر را مورد آموزش قرار داده و با برگزاری کلاس‌های تخصصی تجوید، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه مسیر هدایت افراد به سوی آموزه‌های قرانی را هموار سازد.

علاقه‌مندانی که تمایل دارند در این دوره‌ها شرکت کنند می‌توانند به نشانی تهران بزرگراه امام رضا(ع) شهرک رضویه انتهای 20 متری نخلی 20 متری امام زمان(عج) کوچه 4 شرقی مراجعه و یا با تلفن 33873300 تماس بگیرند.

captcha