نماز جمعه از متقن‌ترین پایگاه‌های حفظ اسلام است
کد خبر: 1464135
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
امام جمعه کرمانشاه:

نماز جمعه از متقن‌ترین پایگاه‌های حفظ اسلام است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نماز جمعه باید محور همه امور مردم باشد؛ زیرا یکی از متقن‌ترین پایگاه‌های حفظ اسلام ناب محمدی، نماز جمعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه صبح امروز یکشنبه، چهارم آبان در نشست با امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولان ستاد نماز جمعه شهر بیستون با اشاره به اینکه اگر نماز جمعه محور امور مردم باشد جامعه را به سمت اعتلای اسلام و سیره پیامبر(ص) خواهد برد، گفت: امروز دنیا به لحاظ نظامی قادر به مقابله با ایران نیست به همین دلیل به جنگ تفکر روی آورده و سعی دارد تفکرات جوانان ما را منحرف سازد.

وی افزود: امام حسین(ع) در قیام خود به جنگ با شخص نرفت، بلکه به جنگ تفکر رفت که تفکر اسلام ناب محمدی را با اسلام معاویه‌ای و یزیدی تفکیک کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز مسلمانان درگیر تفکر هستند و به فرموده امام خمینی(ره) اسلام آمریکایی را مقابل اسلام ناب قرار داده‌اند. یکی از متقن‌ترین پایگاه‌های حفظ اسلام ناب محمدی، نماز جمعه است، ان شاءالله مسئولان این مهم با خلاقیت و نوآوری بتوانند جوانان را هرچه بیشتر به نماز، قرآن و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) جذب کنند.

captcha