ثبت نام عمره مفرده آغاز شد/ فراخوان اولویت‌های جدید قطعاً اعلام می‌شود
کد خبر: 1475265
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

ثبت نام عمره مفرده آغاز شد/ فراخوان اولویت‌های جدید قطعاً اعلام می‌شود

گروه جامعه: مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت‌ نام متقاضیان عمره مفرده در کاروان‌های عمره، گفت: با توجه به پیش‌ثبت‌ نام صورت گرفته، قطعاً اولویت‌های جدید برای ثبت‌ نام فراخوان می‌شوند.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به آغاز ثبت‌ نام و انتخاب کاروان متقاضیان اعزامی به عمره مفرده در 10 استان کشور، گفت: از ساعت 9 امروز پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه متقاضیان 10 استان کشورشامل استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، یزد، کاشان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان می‌توانند با مراجعه به سایت http://fakher.haj.ir ثبت‌ نام خود را کامل و کاروان خود را انتخاب کنند.
وی افزود: ثبت‌ نام زائران استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، فارس از ساعت 9 صبح روز جمعه 30 آبان ماه و ثبت‌ نام زائران استان‌های اردبیل،آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان،  کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان، گلستان، و خراسان رضوی از ساعت 9 صبح روز اول آذرماه آغاز می‌شود.
مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت ادامه داد: تمامی متقاضیانی که در سامانه فاخر پیش‌ثبت‌ نام خود را انجام داده‌اند، یک کد رهگیری دریافت کرد‌ه‌اند، پیامکی نیز برای این افراد مبنی بر لزوم ورود به سامانه و تأیید نهایی ثبت‌ نام ارسال شده است.
سرخوش افزود: بر همین اساس متقاضیان ( زائران 10 استان از امروز و سایر استان‌ها از فردا و پس فردا) با مراجعه به سایت فاخر می‌توانند ثبت‌ نام خود را نهایی و کاروان مورد نظر، گروه قیمتی و زمان اعزام خود را انتخاب کنند.
وی همچنین اعلام کرد: افرادی که اقدام به انتخاب کاروان می‌کنند، تا 72 ساعت فرصت دارند با مراجعه به دفاتر زیارتی کاروان مورد نظر و ارائه گذرنامه و مدارک ثبت‌ نام خود را به پایان ببرند.

فقط 185 هزار متقاضی اولویت‌دار ثبت‌ نام کرده‌اند

سرخوش در خصوص تعداد افرادی که در سامانه فاخر ثبت‌ نام کرده‌اند، گفت: بیش از 640 هزار نفر در سامانه فاخر ثبت‌ نام کرده‌اند که از این تعداد فقط 185 هزار نفر از اولویت اعلام شده یعنی یک تا 350 برخوردار هستند.
مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت همچنین عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش‌ثبت‌ نام صورت گرفته هر چهار روز 50 اولویت جدید (اولویت‌های 350 به بعد) به صورت پلکانی بازخواهد شد تا ظرفیت خالی کاروان‌ها پر شود.
وی تصریح کرد: همچنان سامانه فاخر برای ثبت‌ نام متقاضیان جدید بازخواهد بود و تمامی کسانی که فیش عمره داشته و متقاضی اعزام به عمره هستند می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت‌ نام کرده و کاروان خود را انتخاب کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
-
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۱
0
0
با سلام
حقیقتا مردم را سر کار گذاشتید من اولویت 372 هستم در اسفند میخواهم مشرف بشم کاروزندگیم شده پای کامپیوتر و سرچ و هزاران سایت حج وزیارت....آخرش همان رنگ قرمز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقا فکری بکنید خسته شدیم ازاین اطلاع نرسانی تان
ز
|
-
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۱
0
0
قراربود که سایت نیمه دوم بهمن بازبشه،پس چی شد
captcha