گذر از مرز ۱۰۰شرکت‌کننده در کلاس‌های حفظ مؤسسه قرآنی فاتحة الکتاب
کد خبر: 1476369
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

گذر از مرز ۱۰۰شرکت‌کننده در کلاس‌های حفظ مؤسسه قرآنی فاتحة الکتاب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌های حفظ قرآن مؤسسه قرآنی فاتحة‌الکتاب شهرستان چابهار از مرز ۱۰۰ نفر گذشت.

یعقوب جدگال، مدیر مؤسسه قرآنی فاتحة الکتاب شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه توجه به حفظ قرآن از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است این مؤسسه هم کلاس‌های حفظ قرآن خود را افزایش داده و در حال حاضر پنج کلاس حفظ برای نوجوانان و بزرگسالان دایر کرده است.

وی افزود: آمار شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها از مرز 100 حافظ  گذشت و کلاس‌های تثبیت نیز به موازات این کلاس‌ها برگزار شده تا حافظان با قوت قلب و اطمینان بیشتری به افزایش محفوظات خود بپردازند.

جدگال اشاره کرد: 25 نفر از فعالان قرآنی این مؤسسه قرآنی حافظ کل قرآن بوده و 78 نفر از این شرکت‌کنندگان در کلاس‌های حفظ از یک جزء تا 30 جزء را حفظ کرده‌اند.

مدیر مؤسسه قرآنی فاتحة الکتاب شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مؤسسه در رشته‌های مختلف کلاس‌های قرآنی برگزار شده و بالغ بر 270 شرکت‌کننده از این دوره‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی پرداختن به دوره مفاهیم را در این مؤسسه ضروری خواند و گفت: کلاس‌های مفاهیم این مؤسسه در همه اوقات سال با استقبال خوبی روبرو می‌شود و امید است تا پایان آذر دوره جدید این کلاس‌ها دایر شود.

این مؤسسه قرآنی در چابهار، بخش پلان، جنب دبیرستان دخترانه پلان واقع شده و در همه اوقات سال مراحل ثبت‌ نام کلاس‌ها را انجام می‌دهد.

captcha