تشريح فعاليت‌های فرهنگی و مذهبی دارالقرآن رفعت
کد خبر: 1866125
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۲

تشريح فعاليت‌های فرهنگی و مذهبی دارالقرآن رفعت

گروه فعاليت‌های قرآنی: گوشه‌ای از فعاليت‌های فرهنگی و مذهبی دارالقرآن رفعت از زمان تأسيس تا كنون تشريح شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، مؤسسه دارالقرآن رفعت در اولين سال فعاليت رسمی خود توانسته طرح جامع قرآنی نورالمبين را در سطح كل كشور به اجرا درآورد و در دو ماه نخست آغازين اين طرح بيش از يك‌هزار نفر را با همكاری مراكز و مؤسسات قرآنی كشور با خواندن قرآن كريم آشنا كند.
اين طرح هم‌اكنون نيز با ثبت‌نام علاقه‌مندان و عاشقان به فراگيری كلام‌الله مجيد در حال اجرا بوده و فاز اول آن تا شهريورماه سال 1389 ادامه خواهد يافت.
مؤسسات و مراكز می‌توانند هر تعداد كلاس كه توان اداره آ‌نها را داشته باشند داير كرده و هيچ محدوديتی برای كلاس‌ها در نظر گرفته نشده است.
حاميان مالی مؤسسه دارالقرآن رفعت افراد دلسوزی هستند كه زندگی خود را وقف قرآن كريم كرده‌اند و هدفی جز قرب به بارگاه الهی ندارند. لذا راضی نيستند كه نامشان در جايی درج و يا از آنها اسمی برده شود.
عده‌ای ديگر از حاميان مالی مؤسسه دارالقرآن رفعت افراد خيری هستند كه با مشاركت مالی در اين طرح هزينه كلاس‌های قرآنی طرح جامع قرآنی نورالمبين را تأمين می‌كنند و به پاس اين عمل خداپسندانه به چهار جشن بزرگ دعوت شده و در اين جشن‌ها بعنوان قدردانی اسامی آنها در فهرست قرعه‌كشی بزرگ جوايز ارزشمند طرح قرار داده می‌شود.
خبرنگار: رفعت
captcha