برگزاری كلاس‌های قرآنی در پايگاه‌های تابستانی گله‌دار فارس
کد خبر: 1920492
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰

برگزاری كلاس‌های قرآنی در پايگاه‌های تابستانی گله‌دار فارس

رئيس اداره آموزش‌وپرورش گله‌دار از تشكيل كلاس‌های مختلف قرآنی در پايگاه‌های تابستانی منطقه گله‌دار فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در گله‌دار فارس، «عبدالله مظاهری» رئيس آموزش‌وپرورش گله‌دار اعلام كرد: همان‌طور كه بزرگان دين ما بر آموزش قرآن تاكيد داشته‌اند هرگاه جوان مسلمانی قرآن تلاوت كند قرآن و كلام خداوند با گوشت و پوست او آميخته می‌شود اين اداره نيز با تشكيل كلاس‌های مختلف سعی در اشاعه و ترويج فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی دارد.
وی افزود: قرآن كتاب نور و برنامه زندگی است و هر انسانی كه با قرآن مانوس شود قلب او الهی و همه برنامه زندگی او برپايه موازين الهی و دينی استوار می‌شود.
رئيس آموزش‌وپرورش گله‌دار فارس بيان كرد: در راستای امر مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مهجوريت از قرآن كريم در تمامی كلاس‌های طرح اوقات فراغت اين منطقه در تابستان در كليه مقاطع و دوره‌های تحصيلی كلاس‌های قرآن و تفسير برگزار خواهد شد كه اميد می‌رود شاهد حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان در اين كلاس‌های نورانی باشيم و رايحه خوش كلام الهی در جان و روح دانش‌آموزان قرار گيرد.
يادآور می‌شود، اداره آموزش‌وپرورش منطقه گله‌دار با دارا بودن قريب به هفت‌هزار دانش‌آموز در زمينه‌های فعاليت‌های قرآنی پيشگام بوده و دانش‌آموزان اين منطقه در بيشتر مسابقات منطقه‌ای استانی و كشوری شركت فعال داشته و اغلب حائز مقام ‌شده‌اند.
captcha