اجرای طرح «دارالاحكام» در مهدقرآن اصفهان
کد خبر: 2050804
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸

اجرای طرح «دارالاحكام» در مهدقرآن اصفهان

گروه فعاليت‌های قرآنی: طرح «دارالاحكام» با هدف نشر و گسترش احكام و معارف الهی به همت مؤسسه مهدقرآن اصفهان اجرا می‌شود.

«حسين خاكسار هرندی» مديرعامل مؤسسه مهد قرآن كريم و ولايت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه اصفهان، از اجرای طرح دارالاحكام در اين مؤسسه خبر داد.
وی اظهار كرد: طرح آشنايی با احكام يكی از فعاليت‌های موردنياز و بسيار مؤثر است كه تاكنون آنگونه كه شايسته بوده، در مهد قرآن كريم به آن پرداخته شده است.
خاكسار هرندی در ادامه افزود: با توجه به احساس نياز و ضرورت مقرر شد اين طرح از سال جاری به‌طور جدی پيگيری شود، زيرا آشنايی با احكام به‌خصوص ويژه جوانان و نوجوانان و ساير اقشار از واجباتی است كه همه بايد به آن بپردازيم.
مديرعامل مهد قرآن تصريح كرد: نشر و گسترش احكام و معارف الهی با استفاده از منابع اصلی از قبيل رساله و نرم‌افزار نورالاحكام، تقويت مبانی عملی و احكام جوانان، نوجوانان و بزرگسالان، افزايش ميزان مقاومت جوانان از طريق بالا بردن آگاهی‌های احكام آنان، تشويق و راهنمايی نسل جوان به امر آشنايی با احكام عملی و افزايش توان پاسخگويی به سؤالات مربوط به مباحث احكام از جمله اهداف اين طرح است.
وی با اشاره به مراحل اجرايی طرح گفت: مطالعه رساله يا كار با نرم‌افزار نورالاحكام در سرفصل‌های اعلام شده، برگزاری كلاس‌های حضوری تدريس احكام در هر مركز، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ درخصوص احكام، اجرای آزمون در پايان هر مرحله از مراحل اجرايی اين طرح خواهد بود.
لازم به ذكراست، به تمام موفقان در آزمون هر مرحله از سوی اين مؤسسه تاييديه اهدا می‌شود.
captcha