افزايش سطح كيفی تعليم و تربيت مورد توجه مسئولان قرار گيرد
کد خبر: 2562627
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۸

افزايش سطح كيفی تعليم و تربيت مورد توجه مسئولان قرار گيرد

استاندار بوشهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش يك نهاد مهم و تأثيرگذار در جامعه است، لذا افزايش سطح كيفی تعليم و تربيت مورد توجه مسئولان بايد قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، فريدون حسنوند، استاندار بوشهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش يك نهاد مهم و تأثيرگذار در جامعه است و حمايت از اين نهاد امری لازم است كه همه مسئولان بايد به اين مسئله توجه كنند.
حسنوند افزود: افزايش سطح كيفی تعليم و تربيت بايد مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرار گيرد و مديران ساير دستگاه‌ها نيز بايد نسبت به رفع مشكلات اين نهاد اهتمام ورزند.
استاندار بوشهر با تأكيد بر لزوم سنددارشدن فضاهای آموزشی استان خواستار تلاش بيشتر مسئولان آموزش و پرورش برای رفع اين مشكل شد و خاطرنشان كرد: مسئولان آموزش و پرورش استان بايد از ظرفيت‌های قانونی ايجاد شده برای رفع مشكلات موجود استفاده كنند و نبايد وقت را هدر دهند.
وی تصريح كرد: از مديران راه و شهرسازی و بنياد مسكن و منابع طبيعی می‌خواهيم كه همكاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند و در سنددار كردن املاك دولتی آموزش و پرورش نهايت همكاری را داشته باشند.
رئيس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با اشاره به اهميت دانشگاه فرهنگيان در استان بوشهر گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگيان در استان بوشهر اقدام ارزشمندی است كه تأثير زيادی در تأمين نيروی متخصص آموزش و پرورش دارد.
استاندار بوشهر از تخصيص 10 ميليارد ريال به دانشگاه فرهنگيان استان بوشهر خبر داد و تأكيد كرد: 5 ميليارد ريال برای پرديس دانشگاه فرهنگيان خانم و 5 ميليارد ريال نيز برای پرديس دانشگاه فرهنگيان آقا تخصيص داده‌ايم، ضمن اينكه 10 ميليارد ريال نيز توسط دانشگاه فرهنگيان مركز به اين دانشگاه در استان اختصاص يافته است.
captcha