ارائه مشاوره قرآنی در دارالقرآن رفعت تهران
کد خبر: 2574634
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

ارائه مشاوره قرآنی در دارالقرآن رفعت تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن رفعت تهران اقدام به برپايی كارگاه‌های مشاوره قرآنی به صورت حضوری و غير حضوری كرده است.

خسرو امينی، مديرمسئول دارالقرآن رفعت تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، در رابطه با برگزاری اين كارگاه‌های آموزشی گفت: در راستای آگاهی‌بخشی دينی به نسل جوان و نوجوان، دارالقرآن رفعت اقدام به برپايی كارگاه‌های مشاوره قرآنی به صورت حضوری و غير حضوری كرده است و اين كارگاه آموزشی در همه روزهای هفته ويژه مراجعه‌كنندگان داير است.
وی اظهار كرد: اين كارگاه‌های آموزشی ويژه افراد علاقه‌مند به قرائت قرآن، مربيگری و حفظ قرآن برگزار می‌شود و راهنمايی‌های لازم ويژه متقاضيان شركت در اين دوره‌ها ارائه می‌شود و خسرو امينی و مرضيه سادات بشيری، از اساتيد قرآن برگزاری اين كارگاه‌های آموزشی را بر عهده دارند.
امينی عنوان كرد: اين مؤسسه قرآنی اهتمام بسياری در زمينه اجرای طرح‌های گسترده قرآنی دارد و از جمله اين طرح‌ها می‌توان به طرح «نورالمبين» كه در قالب كلاس‌های آموزش روخوانی قرآن برگزار شد، اشاره كرد.
مديرمسئول دارالقرآن رفعت خاطرنشان كرد: اين طرح قرآنی با همكاری 80 مؤسسه قرآنی در كل كشور و در 18 استان برگزار شد و 5800 قرآن‌آموز موفق به شركت در اين كلاس‌های آموزشی شدند.
captcha