بهره‌مندی بيش از 5 هزار قرآن‌آموز در سراسر كشور از برنامه‌های دارالقرآن رفعت
کد خبر: 2583812
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

بهره‌مندی بيش از 5 هزار قرآن‌آموز در سراسر كشور از برنامه‌های دارالقرآن رفعت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن رفعت با همكاری تعدادی از مؤسسات قرآنی در كل كشور موفق به تربيت 5800 قرآن‌آموز شده است.

خسرو امينی، مديرمسئول دارالقرآن رفعت در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌‌المللی قرآن (ايكنا)، در رابطه با برگزاری اين كلاس‌های آموزشی گفت: دارالقرآن رفعت با همكاری 80 مؤسسه قرآنی در كل كشور موفق به تربيت 5800 قرآن‌آموز شده است و شركت‌كنندگان در اين كلاس‌ها تاكنون مهارت‌هايی در زمينه روخوانی و روانخوانی آيات كلام وحی كسب كرده‌اند.
وی اظهار كرد: هر يك از طرح‌های آموزشی در اين مؤسسه به مدت شش ماه اجرا می‌شود كه دوره جديد كلاس‌های آموزشی اين مركز قرآنی از اول مهرماه سال‌جاری آغاز خواهد شد و در دوره گذشته مؤسسات قرآنی از 18 استان در طرح‌های آموزشی اين مؤسسه شركت داشتند.
امينی عنوان كرد: پس از گذراندن دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی، قرآن‌آموزان وارد دوره‌های آموزش تجويد قرآن در سطوح 1 و 2 می‌شوند و به اين ترتيب موفق به كسب مهارت‌های قرآن‌آموزی در سطوح بالاتر می‌شوند.
مديرمسئول دارالقرآن رفعت خاطرنشان كرد: اين مركز قرآنی ويژه علاقه‌مندان به مربيگری قرآن كلاس‌های آموزشی و كارگاه‌های مشاوره برگزار می‌كند و اين كارگاه‌ها در همه روزهای هفته داير است.
captcha