16 هزار فرهنگی آماده آغاز سال تحصيلی هستند
کد خبر: 2588443
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۸

16 هزار فرهنگی آماده آغاز سال تحصيلی هستند

مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر :استاندار بوشهر توجه ويژه‌ای به مسايل و مشكلات آموزش و پرورش دارند و اقدامات انجام شده در يكسال اخير در استان بی‌نظير بوده است.




مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر نيز گفت: استاندار بوشهر توجه ويژه‌ای به مسايل و مشكلات آموزش و پرورش دارند و اقدامات انجام شده در يكسال اخير در استان بی‌نظير بوده است.

خليل رضايی از سنددار شدن 474 فضای آموزشی در استان بوشهر خبر داد و افزود: با تدابير و برنامه‌ريزی استاندار، جلسات متعددی با مديران اسناد و بنياد مسكن داشتيم كه به زودی برای 474 فضای آموزشی استان بوشهر سند رسمی صادر می‌شود.

مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان كرد: هم‌اكنون مشكل بيش از 85 درصد فضاهای آموزشی در بحث سنددار شدن رفع شده و 162 فضای آموزشی با مشكل مواجه شده‌اند كه اميدوار هستيم با تدابير ويژه استاندار اين موضوع نيز مرتفع شود.

رضايی تصريح كرد: برای آغاز سال تحصيلی جديد 2 هزار و 68 مدرسه در قالب 7 هزار و 137 كلاس درس در استان آماده هستند كه ميزبان 184 هزار دانش‌آموز باشند.

وی اضافه كرد: 16 هزار فرهنگی آماده آغاز سال تحصيلی هستند و به فضل خدا اميدوار هستيم همانند سال گذشته بتوانيم به موفقيت‌های لازم برسيم.

مديركل آموزش و پرورش استاندار بوشهر يادآور شد: 85 مدرسه ابتدايی در استان داريم كه كمتر از 10 دانش‌آموز دارند و 12 مدرسه نيز با جمعيت 2 يا 3 دانش‌آموز تشكيل شده‌اند كه نشان دهنده اهتمام آموزش و پرورش در روستاهای محروم است.

رضايی گفت: امسال در زمينه لباس دانش‌آموزان در مدارس پسرانه نيز اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و تمام دانش‌آموزان لباس فرم خواهند داشت.

وی از افزايش مدارس تيزهوشان استان به 20 مدرسه خبر داد و خاطرنشان كرد: در سال 89 تنها 4 مدرسه تيزهوشان در استان بوشهر داشتيم كه با تلاش صورت گرفته هم‌اكنون به 20 مدرسه رسيده است.

رضايی بيان كرد: از تمام توان و ظرفيت موجود برای رشد و اعتلای آموزش و پرورش بهره می‌بريم و هيچ فرصتی را هدر نخواهيم داد.
captcha