بسیج الگو گرفته از عاشورا و انقلاب حسینی است
کد خبر: 2610993
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
حجت‌الاسلام رحیم‌پور:

بسیج الگو گرفته از عاشورا و انقلاب حسینی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله‌سوار گفت: بسیج الگو گرفته از عاشورا و انقلاب حسینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام قیاسی، امام جمعه بیله‌سوار، دیروز دوم آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار گفت: به برکت وجود و حضور بسیج در صحنه‌های مختلف، جامعه اسلامی ایران روز به روز به سمت موفقیت و پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.
وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج اضافه کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه ولایت و با تکیه بر اعتقادات خالصانه خود، توانست پاسخگوی خوبی به نیازهای آن دوره تاریخ انقلاب اسلامی باشد.
وی شجره طیبه بسیج را از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) عنوان و اظهار کرد: پس از تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)، اثرات و برکات این نهاد را در جامعه شاهد هستیم.
قیاسی همه مردم ایران را بسیجی دانست و اضافه کرد: دشمنان از فعالیت های این نهاد در زمینه های مختلف هراس دارند.
امام جمعه بیله سوار با اشاره به تفکر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در این خصوص، گفت: مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات و توطئه‌های دشمنان، مبارزه در عرصه‌های علمی و عملی و تعلیم و تربیت جوانان، از مهمترین وظایف بسیج است که نشانگر اجتماعی بودن این قشر در کشورمان است.
حجت‌الاسلام قیاسی از مردم ومسئولان خواست برای برگزاری هرچه باشکوهترهفته بسیج اقدام کنند.
در ادامه حجت‌الاسلام شامل رحیم‌پور، مسئول اداره تبلیغات بیله‌سوار نیز در ادامه گفت: امروز افتخار تمام مسئولین ما این است که خود نیز به‌عنوان یک بسیجی مشغول خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند از این رو خود را مکلف به گرامی داشت هر چه با شکوه تر هفته بسیج می دانند.
وی بسیج را الگو گرفته از عاشورا و انقلاب حسینی دانست و خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان قدرتمندانه و با انگیزه تر از گذشته ایستاده اند و ثابت کرده اند که این روحیه روز به به روز در آنها تقویت می‌شود و موجب رعب وحشت دشمنان شده اند.
در این جلسه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری مراسمات و برنامه های ویژه هفته بسیج در شهرستان، صورت گرفت.

captcha