زیرساخت‌های پرتال جامع قرآنی فراهم شده است
کد خبر: 2611011
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
حجت‌الاسلام حشمتی:

زیرساخت‌های پرتال جامع قرآنی فراهم شده است

گروه فضای مجازی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم‌اکنون زیرساخت‌های پرتال جامع قرآنی فراهم شده است و در حال تأمین محتوای سامانه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به پرتال جامع قرآنی اظهار کرد: طرح این پرتال برای معاونت قرآن و عترت وزارتخانه است و کارهای فنی و مهندسی آن را مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارتخانه انجام می‌دهد.
وی افزود: هم‌اکنون زیرساخت‌های پرتال جامع قرآنی فراهم شده است و در حال تأمین محتوای سامانه هستیم.

گام‌های اساسی
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم زیرساخت‌های لازم را به درستی تأمین کنیم و در ادامه کار به تکمیل بانک اطلاعاتی حوزه قرآن بپردازیم، توانسته‌ایم گام‌های اساسی این طرح را برداریم.
وی بیان کرد: بانک‌های اطلاعاتی حوزه قرآنی یکی از بخش‌های پرتال جامع قرآنی است و هدف از این بخش ارائه خدمات لازم به علاقه‌مندان حوزه قرآن است.
حجت‌الاسلام حشمتی اظهار کرد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارهای مدیریتی و راهبردی پرتال جامع قرآنی را برعهده دارد.
وی بیان کرد: خرید و فروش آثار قرآنی، گفت‌وگوها، پاسخ به پرسش‌ها و شبهات از دیگر بخش‌هایی است که برای این پرتال درنظر شده است.

captcha