مسابقه قرآن در دبستان علی‌اکبر فولادی ۲ شهریار برگزار می‌شود
کد خبر: 2620518
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

مسابقه قرآن در دبستان علی‌اکبر فولادی ۲ شهریار برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقه حفظ و قرائت قرآن اوایل ربیع‌الاول در دبستان علی‌اکبر فولادی دو شهریار برگزار می‌شود.

عقیل وطن‌دوست، مدیر مؤسسه معجزه جاوید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم با همکاری مؤسسه قرآنی معجزه جاوید در مدرسه ابتدایی علی‌اکبر فولادی دو شهریار اوایل ماه ربیع‌الاول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان از مقطع چهارم تا ششم ابتدایی است، ادامه داد: رشته قرائت قرآن از جزء سی‌ام قرآن و رشته حفظ در مقطع ششم ابتدایی کل جزء 30، مقطع پنجم ابتدایی حدود 20 سوره از جزء 30، مقطع چهارم ابتدایی نیز حدود 15 سوره از جزء 30 است.

وطن‌دوست عنوان کرد: در رشته قرائت نیز رعایت صوت و لحن برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده الزامی است. همچنین داوری این دوره از مسابقات قرآن برعهده مدیر مؤسسه معجزه جاوید است.

مدیر مؤسسه معجزه جاوید اظهار کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند تا سوم دی‌ماه می‌توانند در این مسابقه ثبت نام کنند و از نفرات برتر نیز طی مراسمی که همزمان با ولادت رسول اکرم(ص)، هفدهم ربیع‌الاول برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.

captcha