«ابراهیم در آتش» ساخته جدید رضا میرکریمی
کد خبر: 2623455
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

«ابراهیم در آتش» ساخته جدید رضا میرکریمی

گروه هنر: رضا میرکریمی در قالب فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» تصویرگر زندگی شهید همت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، «ابراهیم در آتش» نام موقت تازه‌ترین پروژه سینمایی رضا میرکریمی است. مراحل تحقیق این فیلم‌نامه دوسال به طول انجامید و فیلم‌نامه توسط محمدرضا گوهری و زیر نظر سیدرضا میرکریمی نوشته شده است. البته نسخه اولیه فیلمنامه در اختیار خانواده شهید همت قرار گرفته است و آنها نیز نقطه نظراتی را داشتند که پس از اعمال این نقطه نظرات موافقت خود را با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش» اعلام کردند.

مهدی همت فرزند شهید همت درباره همکاری با میرکریمی سر فیلم «ابراهیم در آتش» گفت: آقای میرکریمی انسان به شدت با اخلاقی است، چندین جلسه آمده است و سر فیلمنامه‌ای که نگارش شده بود با هم صحبت کردیم. نسخه‌ای از فیلم‌نامه را آورد،‌ مادرم به طور دقیق مطالعه کرد و با میرکریمی و محمدرضا گوهری نویسنده فیلمنامه‌ نشستیم و گفت‌‌و‌گو کردیم. نکاتی را مادرم گفت هم در فیلم‌نامه لحاظ شد و تمام مراحل فیلم زیر نظر خانواده در حال پیش‌روی است.

مهدی همت همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که فیلم «ابراهیم در آتش» انشاالله فیلم خوبی خواهد شد.

در ادامه این خبر آمده، این روزها ساخت «ابراهیم در آتش» مثل سایر پروژه‌های سینمایی حوزه دفاع مقدس با کمبود بودجه مواجه است، اما حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برای شروع تولید این پروژه سنگین دفاع مقدسی ضمن اشاره به جزئیات مشارکت این سازمان در پروژه ساخت زندگی شهید همت  پیشنهاد داده است که سازمان سینمایی، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و حوزه هنری، هر سه با سهم یک سوم برای ساخت این پروژه وارد شوند.

این پیشنهاد مشارکت در ساخت هنوز به صورت جدی اجرا نشده است و گویا مشکل بودجه برای تولید آثار سینمایی خیلی جدی است.

captcha