تشریح فعالیت‌های مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در ترم پاییز
کد خبر: 2625449
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

تشریح فعالیت‌های مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در ترم پاییز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فعالیت‌های مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در ترم پاییز امسال معرفی و تشریح شد.

مریم مهراب‌پور، مدیر مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه ترم پاییز این مرکز هفته گذشته، 27 آذرماه به اتمام رسیده است، گفت: آزمون این ترم با حضور حدود 30 نفر از قرآن‌آموزان به صورت شفاهی برگزار شد.

وی با اشاره به دوره‌هایی که تشکیل شد، افزود: رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی ویژه بانوان بزرگسال برپا شد. همچنین کلاس ترتیل نیز پس از ماه مبارک رمضان آغاز شد و تاکنون ادامه داشت که با استقبال روبرو شده بود.

مهراب‌پور اضافه کرد: خردسالان و دانش‌آموزان بیشتر در فصل تابستان در دوره‌ها شرکت می‌کنند و با آغاز مدارس حضور آنها کمرنگ‌تر می‌شود.

مدیر مؤسسه بیت‌القرآن با اشاره به اینکه طول مدت هر ترم سه ماه است، گفت: آزمون اخذ شده از شرکت‌کنندگان در هر دوره، مجوزی برای ورود آنها به سطوح بالاتر است.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در کنار این فعالیت‌های آموزشی چون جلسه روضه‌خوانی و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه صفر و فاطمیه و جلسه سخنرانی مناسبتی در پنج‌شنبه اول هر ماه در بیت‌القرآن انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در خیابان مولوی، کوچه شماره 9 واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مرکز می‌توانند با شماره 03432234566 تماس حاصل کنند.

captcha