هفته وحدت نشان همدلی مسلمین است
کد خبر: 2690785
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

هفته وحدت نشان همدلی مسلمین است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرخمیر از هفته وحدت به‌عنوان نشان همدلی و همبستگی میان مسلمین نام برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان‌، کاظم قاسم‌زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرخمیر پنجشنبه عصر، 18 دی ‌در دیداری صمیمی با امام جمعه اهل سنت بندرخمیر به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) یکی از اعیاد بزرگ و رمز وحدت میان مسلمین است.
قاسم‌زاده افزود: یکی از دسیسه‌های دشمنان ایجاد اختلاف میان مسلمانان و ترویج  تفکر وهابیت در جامعه اسلامی است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرخمیر با بیان اینکه وحدت باید یک حقیقت باشد و تنها در شعار گنجانده نشود، اظهار کرد: استکبار جهانی با تفرقه بین مسلمانان سعی دارد اساس اسلام را از بین ببرد.
وی اضافه کرد: مسلمانان باید به عقاید یکدیگر احترام گذاشته تا دشمن از هر نوع اختلاف میان آنها سوءاستفاده نکند تا همیشه مسلمانان را به‌عنوان امتی واحد و متحد در جهان محترم بشمارند‌.
قاسم‌زاده از روند بسیار مطلوب فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان با کمک برادران و خواهران اهل سنت و شیعه در کنار هم اظهار امیدواری کرد‌.
سید‌عبدالرئوف قتالی، امام جمعه اهل سنت بندرخمیر در ادامه این دیدار‌ با تبریک فرا‌رسیدن هفته وحدت گفت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در هر زمانی موجب جلوگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و رخنه  تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی می‌شود.
سید‌عبدالرئوف قتالی با تأکید بر ایجاد موسسات و مراکز قرآنی در بندرخمیر اظهار کرد: وحدت میان مسمانان و رمز موفقیت آنها تمسک به قرآن و کتاب الهی است  که توسط پیامبر(ص) برای هدایت مسمانان نازل شده است.

captcha