ابعاد حماسه ۶ بهمن آمل حفظ و تبیین شود
کد خبر: 2766722
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

ابعاد حماسه ۶ بهمن آمل حفظ و تبیین شود

گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندپی غربی با تأکید بر معرفی و تبیین حماسه آمل به نسل جدید، گفت: حماسه ۶ بهمن به‌منظور حفظ و حراست از مجموعه آرمان‌های مقدس نظام اسلامی شکل گرفت و لذا باید ابعاد این حماسه حفظ و تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمد طاهری‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندپی غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با گرامیداشت ششم بهمن‌ماه، سالروز حماسه مردم آمل گفت: حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل یک اثر تاریخی و ماندگار است و این حماسه ارزنده به‌عنوان سندی والا در راستای رشادت و دلاورمردی مردم شهر هزارسنگر آمل به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر معرفی و تبیین حماسه آمل به نسل جدید، افزود: مردم آمل عشق و ارادت وصف‌ناپذیر خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این حماسه ارزنده به اثبات رساندند و حماسه ششم بهمن‌ماه به‌منظور حفظ و حراست از مجموعه آرمان‌های مقدس نظام اسلامی شکل گرفت و لذا باید ابعاد این حماسه حفظ و تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندپی غربی ضمن بیان اینکه این حماسه به‌عنوان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم آمل با بصیرت و آگاهی والایی آن را رقم زدند، تصریح کرد :حماسه اسلامی مردم آمل در 6 بهمن نقطه عطفی در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی است و این حماسه برای ملت ایران ماندگار است و فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: مردم آمل در حساس‌ترین سال‌های انقلاب با مردانگی، توطئه‌های گروهک کمونیستی که قصد تصرف این شهر و به خیال خام خود شمال ایران را داشت خنثی کردند.

طاهری‌پور عوامل پیروزی مردم آمل در6 بهمن را ایمان به خدا، اسلام، قرآن، صبر، عقلانیت، فهم بالای مردم از انقلاب اسلامی واعتقاد به ولایت فقیه، اشراف اطلاعاتی آن زمان که نقش مهم در پیروزی آملی‌ها داشت و احساس نیاز مردم آمل به امنیت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از عوامل شکست دشمنان انقلاب این بود که کمونیست‌ها رهبری واحد نداشتند، بیان کرد: اشراف اطلاعاتی آنان کم بود و در میان مردم پایگاهی نداشتند زیرا مردم آمل را نشناخته بودند و در ابتدای ورود به آمل گمان می‌کردند که روستاییان از آنان حمایت می‌کنند اما مردم با کمونیست‌ها همکاری نکردند و آنان هم از لحاظ تغذیه دچارمشکل شدند.

captcha