آرامگاه شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر گلباران می‌شود
کد خبر: 2774709
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹:

آرامگاه شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر گلباران می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ/مهرنوش ریاضی: مسعود سلیمی از اجرای برنامه گلباران آرامگاه شهدا با حضور پرشور شهروندان منطقه ۱۹ به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مسعود سلیمی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 با بیان این خبر گفت: این مراسم از طریق مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه ساعت 9:30 صبح دوشنبه، 20 بهمن با اعزام شهروندان به مزار شهدا انجام می‌شود.

وی در تشریح سایر فعالیت‌های این حوزه به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمای شهری منطقه برای جشن دهه فجر آماده‌سازی، معابر و میادین اصلی منطقه آذین‌بندی می‌شود.

سلیمی افزود: به همین منظور ضمن نصب پروژکتورهای طرح پرچمی در بزرگراه‌های تندگویان و صالح آباد، ساختمان‌های اداری منطقه و نواحی با استفاده از ریسه‌های نوری و پرچمی زیباسازی خواهد شد

وی ادامه داد: نصب بیش از هزار پرچم روی عرشه پل‌ها، نصب بنرها و اکران بیلبوردها با موضوعات و تصاویر مناسبتی دهه فجر از دیگر فعالیت‌هایی است که برای آماده‌سازی فضای شهری این منطقه صورت می‌گیرد. ضمن اینکه با شستشوی مبلمان، جداول، تابلوها و سایر المان‌های شهری فضاهای عمومی نیز به مناسبت این ایام پاکسازی خواهد شد.

سلیمی به اهدای گل در ایام مبارک فجر بین دانش‌آموزان مدارس این منطقه اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت گلدان‌هایی بین مدارس و 300 شاخه گل نیز در میان دانش‌آموزان توزیع خواهد شد. علاوه بر این برنامه‌های آموزشی گل و گیاه نیز ویژه ایام دهه فجر تدارک دیده شده که با عناوینی همچون گیاهان آپارتمانی در مدارس برگزار می‌شود.

captcha