آخرین جلسه مدیران و مربیان شعب مؤسسه معجزه جاوید در سال ۹۳ برگزار شد
کد خبر: 2774749
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

آخرین جلسه مدیران و مربیان شعب مؤسسه معجزه جاوید در سال ۹۳ برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آخرین جلسه مدیران و مربیان شعب مؤسسه معجزه جاوید در سال ۹۳ به میزبانی شعبه پیک فردیس کرج برگزار شد.

عقیل وطن‌دوست، مدیرمسئول مؤسسه معجزه جاوید شهریار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: آخرین جلسه مدیران و مربیان شعب این مؤسسه، هفتم بهمن‌ماه، از ساعت 14 تا 16:30 در شعبه پیک فردیس کرج برگزار شد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: زمان برپایی مرحله نهایی دومین دوره مسابقات قرآنی نونهالان که در شعبه مارلیک کرج در دو رشته حفظ سوره‌ها و حفظ آیات کاربردی برگزار خواهد شد، از 21 بهمن‌ماه به 20 این ماه تغییر کرد.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه توضیحاتی درخصوص مسابقه مقاله‎نویسی «قرآن، زنان انقلاب» درباره حضور مربیان بیان شد، ادامه داد: همچنین برنامه حفظ سوره فجر، دوشنبه، 20 بهمن‌ماه ویژه قرآن‌آموزان ابتدایی شعبه مارلیک کرج برگزار می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه معجزه جاوید شهریار عنوان کرد: همچنین توضیحاتی درباره مسابقه «نقاشی، کودکان و انقلاب» به مدیران و مربیان ارائه شد و نمایشگاه قرآنی نیز در روز مسابقه، در آن شعبه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال نیز از هشت شعبه این مؤسسه بازدید به عمل می‌آید، عنوان کرد: بر نواختن زنگ انقلاب در تمامی شعبت این مرکز همزمان با ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن‌ماه تأکید شد.

سخنرانی محمد منصوریان، مدیر مؤسسه طلیعه اریکه مهر، درباره روانشناسی کودکان، فرزند پروری و آداب اجتماعی رفتار با کودک و آموزش سبک زندگی صحیح به کودکان پایان بخش این جلسه بود و مقرر شد تا این روان‌شناس جلساتی نیز با مربیان در شعبه‌ها داشته باشد و همچنین کارگاه‌های مشاوره گروهی ویژه خانواده‌ها برگزار شود.

captcha