فردا؛ مسجد کوی گلستان پاسداران میزبان محفل انس با قرآن کریم
کد خبر: 2775772
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

فردا؛ مسجد کوی گلستان پاسداران میزبان محفل انس با قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن، فردا شب، ۹ بهمن‌ما در مسجد کوی گلستان پاسداران برگزار می‌شود.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی محفل انس با قرآن کریم خبر داد و گفت: این محفل معنوی فردا، 9 بهمن‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر(عج) کوی گلستان(پاسداران) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه جواد حیدری، قاری ممتاز ارتش به قرائت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازد و سپس محمد احراری، حافظ کل قرآن کریم و پیشکسوت قرآنی ارتش به ارائه محفوظاتش می‌پردازد.

کشتگر با اشاره به سایر برنامه‌های این محفل نورانی، تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدقاسم وفا، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش و برگزاری مسابقه حضوری و تقدیر از فعالان قرآنی ارتش و قاریان و مؤذنان کوی گلستان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: همچنین در این برنامه نونهالان مهد قرآن کوی گلستان پاسداران به اجرای برنامه می‌پردازند و مولودی‌خوانی یکی از مادحین اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و اهدای هدایایی به حاضران در جلسه پس از انجام قرعه‌کشی از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی یادآور شد: محفل فوق به همت عقیدتی ـ سیاسی آموزشگاه نظامی جواد الائمه(ع) نزاجا و دارالقرآن نیروی زمینی ارتش و با همکاری هیئت امنای مسجد حضرت ولی‌‌عصر(عج) کوی گلستان پاسداران برگزار می‌شود.

کشتگر تصریح کرد: حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند جهت بهره‌مندی از این محفل نورانی به خیابان پاسداران، گلستان ششم مراجعه کنند.

captcha