فعالیت ۴۵ هیئت مذهبی بروجن در ایام فاطمیه(س) دوم
کد خبر: 3039105
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

فعالیت ۴۵ هیئت مذهبی بروجن در ایام فاطمیه(س) دوم

کانون خبرنگاران نبأ/ محمد امین آقایی: مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن از فعالیت ۴۵ هیئت مذهبی این شهرستان در ایام فاطمیه دوم خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حسین کاویانی‌فر، مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن با اعلام این خبر گفت: با همکاری 45 هیئت مذهبی شهرستان بروجن مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بروجن برگزار می‌شود که امیدواریم با برگزاری شایسته این مراسم وعزاداری‌ها بتوانیم در راستای بصیرت‌افزایی درباره شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگویی کامل، برای نسل جوان جامعه گامی بسزا برداریم.

حسین کاویانی‌فر افزود: تمام تلاش ما و مسئولان هیئت‌های مذهبی این است که ایام شهادت حضرت زهرا(س) را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و برگزار کنیم  که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی نوروز تلاقی نداشته باشد.
وی تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های ایام شهادت حضرت صدیقه(س) در شب و روز شهادت، تدبیر در نصب بنر و پارچه نوشته‌های شهادت در محدوده ایام شهادت می‌تواند در این امر مؤثر باشد.
کاویانی‌فر در ادامه افزود: تلاوت قرآن مجید، بیان احکام شرعی و بیان احادیث مختلف ائمه اطهار و دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته استانی و شهرستانی، پخت و توزیع غذای نذری  از دیگر فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی و شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن در ایام فاطمیه دوم بود.
یادآور می‌شود، درایام فاطمیه دوم علاوه بربرگزاری مراسم درهیئت‌های مختلف شهر و روستا با برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز از عزاداران فاطمی پذیرایی شد.

captcha