دیدار معاون قرآن وزارت ارشاد با مادر و معلم پیشکسوت قرآنی
کد خبر: 3107652
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به بهانه میلاد برترین بانوی دو عالم صورت گرفت؛

دیدار معاون قرآن وزارت ارشاد با مادر و معلم پیشکسوت قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن وزارت ارشاد صبح امروز به دیدار بانویی رفت که بیش از شش دهه از عمر خود را صرف ترویج قرآن کریم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکی از محله‌های قدیمی تهران صبح امروز 19 فروردین‌ماه میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از همراهان وی برای بازدید از یکی از قدیمی‌ترین معلمان قرآن تهرانی شده است.
دیداری که به مناسبت روز مادر و ولادت حضرت زهرا(س) و به پاس تکریم از سال‌ها فعالیت بانویی که تمام زندگی خود را وقف قرآن کریم کرده است،‌ صورت گرفته که میزبان و مهمان در یک چیز که خدمت به قرآن است، دارای وجه اشتراک بودند.


در خانه‌ای قدیمی و درست در عمق کوچه پس کوچه‌های شهر تهران که هنوز هم بوی جوی آبی که سال‌های دور از وسط آن رد می‌شده است تا دل‌ها و دیدگان را جلا دهد، را می‌شود در خاطره‌های اهالی این محله‌ جستجو کرد. در قلب خیابان هاشمی تهران یکی از این محله‌ها وجود دارد که اگرچه دیگر جوی آبی از وسط آن رد نمی‌شود اما چشمه‌های جوشانی در این محله تربیت شده‌اند که سال‌ها روشن چراغ آموزش قرآن را روشن نگه داشته‌اند.
این بازدید برای تکریم بانویی که سال‌هاست نه تنها منزل، بلکه تمام زندگی خود را وقف قرآن و آموزش آن به بانوان کرده است،‌ صورت گرفته، «هما شفابخش‌نظام»، بانویی 88 ساله که بیش از شش دهه است در راه ترویج قرآن در بین بانوان گام برداشته است، هرچند که این روزها نایی برای برداشتن گام‌هایی استوار همچون دوران جوانی ندارد اما هنوز هم دغدغه‌اش آموزش قرآن است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
|
-
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۱
0
0
خدا سلامت نگهدارشون؛ خودشونو خانواده ی قرآنیشون رو.
captcha