برپایی دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در جامعةالقرآن قم
کد خبر: 3179154
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

برپایی دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در جامعةالقرآن قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی روخوانی قرآن ویژه بانوان تا چهارم اردیبهشت‌ماه در جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) قم در حال برگزاری است.

پروانه کمالی، مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی روخوانی قرآن ویژه بانوان از 30 فروردین‌ماه آغاز  شده و تا چهارم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به سرفصل‌ها و اساتید این دوره، ادامه داد: آشنایی با مبانی روخوانی، تاریخچه رسم‌الخط قرآن، آشنایی با اصول عمومی کلاس‌داری با مربیگری علی قاسمی، تجوید و تحسین‌التلاوه با حضور بابازاده و صلوات و اذرکار قرآنی با حضور اعظم بنی‌فاطمی همراه است.

کمالی عنوان کرد: همچنین قرآن در آخرالزمان با مربیگری حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل ‌بیت(ع) و کارگاه عملی این دوره با حضور میرغیاسی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) با اشاره به اینکه 28 نفر از بانوان از سراسر کشور در دوره فوق حضور دارند، عنوان کرد: شرکت‌‌کننده‌ها از استان‌های البرز شعبه مصباح، استان فارس شعب رودج، قادرآباد‌، استان همدان شعب ملایر، ازندریان، اسدآباد و همدان،‌ استان مازندران شعب بابل و چالوس و استان قزوین شعبه راه‌آهن حضور دارند.

وی عنوان کرد: همچنین از  استان خوزستان شعب خرمشهر و رامهرمز‌، استان مرکزی شعبه ساوه، استان زنجان شعب زرین‌رود، خدابنده و سلطانیه، استان لرستان شعب زاغه، خرم‌آباد، دارایی و بروجرد، استان خراسان جنوبی شعبه سه قلعه، استان بوشهر شعبه بندر ریگ، کهگیلویه و بویراحمر شعبه دهدشت مازندان چالوس، استان کرمان شعبه رسالت، استان قزوین شعبه راه‌آهن، اردبیل مشکین شهر در این دوره شرکت کرده‌اند.

captcha