معرفی تمامی برترین‌های جشنواره قرآنی سازمان جوانان هلال احمر+ اسامی
کد خبر: 3297458
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

معرفی تمامی برترین‌های جشنواره قرآنی سازمان جوانان هلال احمر+ اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی تمامی برگزیدگان جشنواره قرآنی سازمان جوانان هلال احمر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اسامی تمامی منتخبان بخش شفاهی و کتبی آقایان و بانوان اولین جشنواره قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر که از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود، معرفی شدند.

این مسابقات در دو بخش اعضای داوطلبان سازمان جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ دو جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء قرآن کریم برگزار شد.

برگزیدگان اعضای داوطلب سازمان جوانان

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، مهدی کرمی از زنجان و رسول تمجید از اردبیل، در رشته قرائت ترتیل محمدمهدی انگالیان از بوشهر، محمدمهدی میرجلیلی از تهران و علی قنبری از زنجان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ دو جزء محمدجواد علیزاده از گیلان، منصور گل‌محمدی از یزد، مهدی افشان از آذربایجان شرقی، در رشته حفظ پنج جزء اصغر قرجه‌لو از زنجان، عبدالله رکاب از یزد، مهدی اباذری از آذربایجان شرقی، در رشته حفظ 10 جزء امین فیاض از کرمان، محسن عبدی از قم، سیدمرتضی هاشمی از خوزستان و در رشته حفظ 20 جزء سیدحسین عالمی از قم، محمدرضا جاهدی‌نیا از خراسان رضوی و مرتضی سعیدی از استان مرکزی به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته حفظ آیات موضوعی محمدرضا جاهدی‌نیا از خراسان رضوی رتبه اول، احمد حسینی از بوشهر و ادریس میرکی از کردستان به‌صورت مشترک رتبه دوم و محمدرضا وراوی از قم رتبه سوم را کسب کردند. در رشته حفظ احادیث موضوعی محسن آربزی از فارس، هادی ابراهیمی از اصفهان و حجت‌الله آتش‌افروزمند از قم به‌عنوان مقام‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته مفاهیم قرآنی سعید بهرامی از تهران، جواد محبوبی از فارس و احسان نظری از همدان، رشته اذان علی‌اصغر شم‌آبادی از خراسان رضوی، محمد اسفنده از خوزستان و مصطفی محمدپور از مازندران و در رشته دل‌نوشته پیمان اوریا از استان مرکزی، عباسعلی شیخ از گلستان و منوچهر قاسمی از چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل به ترتیب فرزانه کلالی از خراسان رضوی، فائزه دهقان‌چناری از یزد و فائزه جلالی از خوزستان در رشته قرائت تحقیق ثمین کرم از کرمانشاه، عاطفه ناصح از گیلان و شرمین خان‌محمدی از استان مرکزی مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته حفظ دو جزء قرآن خدیجه فتحی از استان مرکزی اول شد، عظیمه حکیم‌آبادی از یزد رتبه دوم را کسب کرد و سمیه کافی‌رودی از خراسان‌رضوی موفق به کسب رتبه سوم شد. در رشته حفظ پنج جزء قرآن زهره عبدی‌پور از فارس، زهرا حافظی از سمنان و زهرا یوسفی از تهران نیز موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ 10 جزء فائزه‌سادات قریشی‌نسب از یزد رتبه اول را کسب کرد، زهرا محبی از اصفهان دوم شد و منیره حسین‌زاده از خراسان رضوی نیز موفق به کسب رتبه سوم شد. در رشته حفظ 20 جزء زهرا قربانی از اصفهان، حکیمه نصیری از مازندران و عطیه تبیانیان از سمنان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ آیات موضوعی زهرا حافظی از سمنان، فاطمه زرین‌قلم از تهران و فاطمه رضاپور از اصفهان، در رشته حفظ احادیث موضوعی مهناز زیبابیلندی از خراسان رضوی، فاطمه سراوانی از مازندران، نیره پناهی از مرکزی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم قرآنی نیز اکرم قانونی از قم، فاطمه سادات صفری از گلستان و مرضیه رازی از یزد و در رشته دل‌نوشته فاطمه ابراهیمی از مازندران، رضوان علایی از چهارمحال و بختیاری، سمانه عرفانیان از خراسان‌جنوبی به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

منتخبان کارکنان جمعیت هلال احمر

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق محمدعلی شیعه از خراسان رضوی، محمدعلی اکبری از حوزه ستادی جمعیت و محمدعلی سازنده از خراسان جنوبی در رشته قرائت تحقیق وحید محمدپور از اردبیل، بهنام حجتی از تهران و مجید رمضانی کاوانلو از خراسان‌شمالی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته حفظ دو جزء نیز هیئت داوران تنها جواد شجاع‌الدینی از یزد را به‌عنوان مقام اول شناختند و در رشته حفظ 10 جزء نیز محمد تقوایی از مرکزی و محمدباقر رفیعی از حوزه ستادی جمعیت به‌عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند. همچنین در رشته‌های حفظ 5 و 20 جزء در بخش کارکنان جمعیت هلال احمر، فردی حائز رتبه شناخته نشد.

در رشته حفظ آیات موضوعی سیدمجتبی معصوم‌پور از قم، سیدعباس پورهاشمیان از لرستان و حسین سحرخیز از تهران، رشته حفظ احادیث موضوعی یاسر مطهریان از قم، حسن فکری از اردبیل و داوود بیرقی از اصفهان به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته مفاهیم قرآنی سیدمجتبی موسوی از یزد، جلال غلامیان از حوزه ستادی، جواد بیگ‌محمدی از ایلام، در رشته اذان محمدامین عزیزی از کرمانشاه، محسن ثمره تاج‌پور از خراسان‌شمالی و محمد عشقی از یزد و در رشته دل‌نوشته نیز پوریا حاجی‌پور از فارس و علی باقری‌پور از فارس و کاظم خیری از چهارمحال و بختیاری به‌عنوان نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

در بخش بانوان رشته قرائت ترتیل  نیز به ترتیب محبوبه علی‌نژاد از مازندران، ‌مونس فروغی از آذربایجان‌شرقی و معصومه محتشم‌زاده از فارس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و  در رشته قرائت تحقیق نیز انیس اکبری از گیلان اول شد و زهرا سعیدی از اصفهان رتبه دوم را به دست آورد. در این رشته فردی حائز رتبه سوم نشد.

در رشته حفظ دو جزء قرآن کریم طیبه فلاح‌نژاد از حوزه ستادی جمعیت اول شد و سیده‌زهرا موسوی از اردبیل رتبه دوم را کسب کرد و در این رشته نیز کسی حائز رتبه سوم نشد. در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز طاهره یزدی‌نیاپور از اصفهان اول شد و مریم کارچی از استان مرکزی رتبه دوم را کسب کرد.

در رشته حفظ آیات موضوعی اعظم پاک‌نژاد از قم، طیبه فلاح‌نژاد از تهران و هاجر کریمی از تهران، در رشته حفظ احادیث موضوعی فاطمه حسن‌آبادی از یزد، الهه نپتون از استان مرکزی، اکرم پناهی از اصفهان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم قرآنی نیز شهناز احسان‌بخش از استان مرکزی، سمیه شیخ محمدی از حوزه ستادی جمعیت و نجمه بهروز از خراسان شمالی و در رشته دل‌نوشته نیز سکینه خلیج از قم، سکینه تاجیان از گلستان و لیلا کلوطی از استان مرکزی به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

یادآور می‌شود، اختتامیه این مسابقات امروز، 23 اردیبهشت‌ماه، از ساعت 15 تا 17 در مجتمع آموزشی و فرهنگی آدینه تهران برگزار می‌شود.

captcha