اعزام بیش از هزار نفر از جهرم به مرقد امام(ره)
کد خبر: 3310706
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

اعزام بیش از هزار نفر از جهرم به مرقد امام(ره)

گروه اجتماعی: همزمان با فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم شهرستان جهرم برای تجدید بیعت با امام خمینی به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همزمان با فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) جمعی از مردم شهرستان جهرم برای تجدید بیعت با امام خمینی(ره) امروز، 12 خرداد به تهران اعزام شدند.
محمدصادق شادمند، فرمانده سپاه  ناحیه جهرم درحاشیه اعزام کاروان‌های زائران مرقد مطهرامام (ره) با اعلام این مطلب اظهار کرد: امسال بالغ بر 1000 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان جهرم با اتوبوس و سایر وسائل نقلیه از شهر جهرم و بخش‌های مرکزی، کردیان، خفر، سیمکان و روستاهای تابعه به به حرم امام خمینی(ره) اعزام شدند. 
وی ابراز کرد: زائران اعزامی از شهرستان جهرم در بیست وششمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، نمایندگان 1200 شهید والا مقام و مردم نجیب شهرستان جهرم، جهت تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل(ه) و رهبر معظم انقلاب هستند.
شادمند افزود: در طول مسیر سفر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی جهت رفاه حال زائرین تدارک دیده شده که به یاری خداوند بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

captcha