آغاز نام‌نویسی دوره احکام و امام‌شناسی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران
کد خبر: 3313951
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

آغاز نام‌نویسی دوره احکام و امام‌شناسی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: علاقه‌مندان جهت حضور در دوره‌های احکام و امام‌شناسی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

سیمین محرابی، مسئول روابط عمومی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره احکام ویژه مربیان و دوره امام‌شناسی ویژه عموم علاقه‌مندان در این مرکز تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه ضروریست تا مربیان با اطلاع کامل از احکام در کلاس‌ها حاضر باشند تا در هنگام سؤال بتوانند پاسخ مطلوبی را به قرآن‌آموزان بدهند، لذا بهتر دیدیم تا دوره احکامی که مورد نیاز است را جهت به‌روز بودن آنها برپا کنیم.

محرابی با اشاره به برپایی دوره امام‌شناسی و شناخت سیره ائمه معصومین(ع)، اظهار کرد: تعداد جلسات این دوره‌ها 12 جلسه است که طی یک جلسه دوساعته برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت نام‌‌نویسی در این دوره می‌توانند به‌صورت حضوری به این مرکز در میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، ایستگاه فرودگاه، خیابان رجبی، روبه‌روی مسجد خاتم‌الاوصیا(عج) مراجعه کنند.

captcha